X


Przypomnienie hasła do DirectAdmin

Podaj swój login oraz domenę:
Login:
Domena:
Połączenie szyfrowane    


Copyright © 2021 Linux.PL


X


Opłać swoje usługi

Podaj kwotę i opis płatności
Kwota brutto płatności:  PLN   
Nr faktury:
Następnie zostaniesz poproszony o potwierdzenie.
   


Copyright © 2021 Linux.PL


X


Zmiana hasła do poczty

Wypełnij poniżej wymagane informacje:
Adres e-mail:
Aktualne hało:
Nowe hasło:
Powtórz nowe hasło:
Domena:
Połączenie szyfrowane    


Copyright © 2021 Linux.PL


X


Roundcube - Logowanie do poczty

Proszę swoją domenę:
Domena:
Następnie zostaniesz poproszony o podanie loginu i hasła
Połączenie szyfrowane    
Zmiana hasła

Copyright © 2021 Linux.PL


X


Logowanie do panelu DirectAdmin

Proszę podać nazwę użytkownika, hasło oraz swoją domenę:
Login:
Hasło:
Domena:
Połączenie szyfrowane    
Zapomniane hasło?

Copyright © 2021 Linux.PL


X


Logowanie do panelu phpMyAdmin

Proszę podać swoją domenę:
Domena:
Następnie zostaniesz poproszony o podanie loginu i hasła
Połączenie szyfrowane    


Copyright © 2021 Linux.PL


X


Logowanie do ustawień poczty

Proszę podać swój adres email:
E-mail:
Następnie zostaniesz poproszony o podanie loginu i hasła
Połączenie szyfrowane    


Copyright © 2021 Linux.PL


Pomoc - Hosting

Uwaga! Porady oznaczone symbolem Videoporadnik oznaczają, że zawierają materiały w formie filmów wideo.

Jeżeli nie znajdziesz rozwiązania swojego problemu, skontaktuj się z nami.

Konfigurowanie rekordów MX dla poczty e-mail w Google

Videoporadnik Poradnik zawiera materiały wideo: Przewiń do filmu »

Aby utrzymywać pocztę w usłudze Google Workspace, należy na naszym serwerze, w ustawieniach domeny, na której znajduje się poczta, ustawić odpowiednie rekordy MX. Można to zrobić ręcznie w panelu DirectAdmin - poprzez dodanie odpowiednich rekordów w zarządzaniu DNS. Można to też zrobić dużo szybciej i prościej za pomocą opcji „Rekordy MX” w sekcji „E-mail”.

Na otwartej stronie można samodzielnie skonfigurować rekordy MX lub zrobić wszystko automatycznie, opierając się na predefiniowanych ustawieniach. W pierwszej kolejności warto jednak usunąć wszystkie istniejące rekordy. W tym celu należy zaznaczyć pola na końcu każdego z istniejących wpisów i kliknąć w przycisk „Usuń wybrane”.

Następnie należy wprowadzić dane usługi Google. W tym celu na dole strony wyszukujemy sekcji „Ustaw zdalny rekord MX” i z listy dostępnych usług wybieramy „Google Suite MX”. Wybór zatwierdzamy przyciskiem „Zapisz”.

W efekcie wszystkie potrzebne wpisy zostaną utworzone automatycznie. Usługa jest skonfigurowana i nie ma potrzeby robienia niczego więcej.

Uwaga: Analogicznie postępujemy, jeżeli chcemy przekierować naszą pocztę na usługę Outlook firmy Microsoft - wybieramy po prostu odpowiednią opcję z listy dostępnych usług.

Videoporadnik Ustawianie rekordów MX w panelu Directadmin

[top]