Proszę podać nazwę użytkownika, hasło oraz swoją domenę: |
Jeżeli nie znajdziesz rozwiązania swojego problemu, skontaktuj się z nami.
Czasami zdarza się, że poczta zostaje wysłana na adres, który nie istnieje – czy to w wyniku literówki w nazwie skrzynki, czy też użyciu nieistniejącej nazwy. Usługa catch-all pozwala na przechwytywanie wszystkich wiadomości, dla których nie można znaleźć odbiorcy na naszym serwerze – także potencjalnego spamu, wysyłanego na losowe nazwy skrzynek.
Aby uruchomić tę usługę, należy zalogować się do panelu DirectAdmin i wybrać opcję „Usługa e-mail catch-all” w sekcji „E-mail”.
Standardowo, w przypadku nie znalezienia skrzynki odbiorcy, wysyłana jest wiadomość zwrotna z odpowiednią informacją (Mailer Daemon). Na otwartej stronie można wyłączyć wysyłanie wiadomości zwrotnej („Ignoruj”) lub skierować tego typu korespondencję na wskazany adres e-mail („Adres”). Zatwierdzenie zmiany następuje po kliknięciu w przycisk „Aktualizuj”.