X


Przypomnienie hasła do DirectAdmin

Podaj swój login oraz domenę:
Login:
Domena:
Połączenie szyfrowane    


Copyright © 2021 Linux.PL


X


Opłać swoje usługi

Podaj kwotę i opis płatności
Kwota brutto płatności:  PLN   
Nr faktury:
Następnie zostaniesz poproszony o potwierdzenie.
   


Copyright © 2021 Linux.PL


X


Zmiana hasła do poczty

Wypełnij poniżej wymagane informacje:
Adres e-mail:
Aktualne hało:
Nowe hasło:
Powtórz nowe hasło:
Domena:
Połączenie szyfrowane    


Copyright © 2021 Linux.PL


X


Roundcube - Logowanie do poczty

Proszę swoją domenę:
Domena:
Następnie zostaniesz poproszony o podanie loginu i hasła
Połączenie szyfrowane    
Zmiana hasła

Copyright © 2021 Linux.PL


X


Logowanie do panelu DirectAdmin

Proszę podać nazwę użytkownika, hasło oraz swoją domenę:
Login:
Hasło:
Domena:
Połączenie szyfrowane    
Zapomniane hasło?

Copyright © 2021 Linux.PL


X


Logowanie do panelu phpMyAdmin

Proszę podać swoją domenę:
Domena:
Następnie zostaniesz poproszony o podanie loginu i hasła
Połączenie szyfrowane    


Copyright © 2021 Linux.PL


X


Logowanie do ustawień poczty

Proszę podać swój adres email:
E-mail:
Następnie zostaniesz poproszony o podanie loginu i hasła
Połączenie szyfrowane    


Copyright © 2021 Linux.PL


Pomoc - Hosting

Uwaga! Porady oznaczone symbolem Videoporadnik oznaczają, że zawierają materiały w formie filmów wideo.

Jeżeli nie znajdziesz rozwiązania swojego problemu, skontaktuj się z nami.

Usługa catch-all w panelu DirectAdmin

Videoporadnik Poradnik zawiera materiały wideo: Przewiń do filmu »

Czasami zdarza się, że poczta zostaje wysłana na adres, który nie istnieje – czy to w wyniku literówki w nazwie skrzynki, czy też użyciu nieistniejącej nazwy. Usługa catch-all pozwala na przechwytywanie wszystkich wiadomości, dla których nie można znaleźć odbiorcy na naszym serwerze – także potencjalnego spamu, wysyłanego na losowe nazwy skrzynek.

Aby uruchomić tę usługę, należy zalogować się do panelu DirectAdmin i wybrać opcję „Usługa e-mail catch-all” w sekcji „E-mail”.

Standardowo, w przypadku nie znalezienia skrzynki odbiorcy, wysyłana jest wiadomość zwrotna z odpowiednią informacją (Mailer Daemon). Na otwartej stronie można wyłączyć wysyłanie wiadomości zwrotnej („Ignoruj”) lub skierować tego typu korespondencję na wskazany adres e-mail („Adres”). Zatwierdzenie zmiany następuje po kliknięciu w przycisk „Aktualizuj”.

Videoporadnik Usługa catch-all w panelu DirectAdmin

[top]