X


Przypomnienie hasła do DirectAdmin

Podaj swój login oraz domenę:
Login:
Domena:
Połączenie szyfrowane    


Copyright © 2018 Linux.PL


X


Opłać swoje usługi

Podaj kwotę i opis płatności
Kwota brutto płatności:  PLN   
Nr faktury:
Następnie zostaniesz poproszony o potwierdzenie.
   


Copyright © 2018 Linux.PL


X


Zmiana hasła do poczty

Wypełnij poniżej wymagane informacje:
Adres e-mail:
Aktualne hało:
Nowe hasło:
Powtórz nowe hasło:
Domena:
Połączenie szyfrowane    


Copyright © 2018 Linux.PL


X


Roundcube - Logowanie do poczty

Proszę swoją domenę:
Domena:
Następnie zostaniesz poproszony o podanie loginu i hasła
Połączenie szyfrowane    
Zmiana hasła

Copyright © 2018 Linux.PL


X


Logowanie do panelu DirectAdmin

Proszę podać nazwę użytkownika, hasło oraz swoją domenę:
Login:
Hasło:
Domena:
Połączenie szyfrowane    
Zapomniane hasło?

Copyright © 2018 Linux.PL


X


Logowanie do panelu phpMyAdmin

Proszę podać swoją domenę:
Domena:
Następnie zostaniesz poproszony o podanie loginu i hasła
Połączenie szyfrowane    


Copyright © 2018 Linux.PL


X


Logowanie do ustawień poczty

Proszę podać swój adres email:
E-mail:
Następnie zostaniesz poproszony o podanie loginu i hasła
Połączenie szyfrowane    


Copyright © 2018 Linux.PL


Pomoc - Hosting

Wybierz interesujący Cię temat pomocy i dowiedz się więcej na ten temat.

Jeżeli nie znajdziesz rozwiązania swojego problemu tutaj lub w Centrum Pomocy, skontaktuj się z nami.

Usługa catch-all

W sytuacji kiedy ktoś wyśle wiadomość e-mail na skrzynkę, która nie istnieje otrzyma wiadomość zwrotną z błędem dostarczenia tej wiadomości. Jest to domyślne i z zasady słuszne działanie - jednak niekiedy chcemy aby docierały do nas również takie wiadomości. Do tego służy usługa zwana catch-all.

Aby włączyć tę usługę logujemy się do panelu Directadmin i w sekcji Zarządzanie kontami e-mail przechodzimy do pozycji Usługa e-mail catch-all.

Możemy tam zdefiniować trzy działania w przypadku otrzymania wiadomości na nieistniejące konto:

  • zwrot wiadomości;
  • ignorowanie - nie jest to polecane, ponieważ nadawca nie dowie się, że przesłał wiadomość na nieistniejące konto;
  • dostarczenie wiadomości na wybrane przez nas konto e-mail - opcja ta może zwiększyć napływ spamu do naszego konta, ponieważ wiele spamu jest wysyłane na losowe adresy z wybranej domeny co domyślnie by było odrzucane.

Comodo SSL