Proszę podać nazwę użytkownika, hasło oraz swoją domenę: |
Jeżeli nie znajdziesz rozwiązania swojego problemu, skontaktuj się z nami.
Zmiany personalnych ustawień skrzynek poczty e-mail można dokonać w panelu DirectAdmin. Jednak nie ma konieczności angażowania administratora serwerem do obsługi potrzeb pracowników dużej firmy, którzy na serwerze posiadają swoje skrzynki pocztowe. Każdy użytkownik poczty może samodzielnie skonfigurować sobie podstawowe ustawienia skrzynki, wchodząc na adres serwera z dodatkowym katalogiem „/emailset/”. Link do tej strony znajduje się w panelu DirectAdmin – „Ustawienia konta e-mail”, w sekcji „E-mail”.
Po przejściu na tę stronę, wyświetli się okno logowania, gdzie można uwierzytelnić się za pomocą danych do swojej skrzynki e-mail.
Po zalogowaniu uzyskamy dostęp do statystyk skrzynki oraz możliwość zmiany hasła, ustawienia wiadomości urlopowej oraz odwiedzenia swojej skrzynki odbiorczej (po ponownym zalogowaniu).
Wszystkie te ustawienia są całkowicie zsynchronizowane z panelem DirectAdmin, dlatego administrator będzie miał ich podgląd oraz możliwość edycji. Mimo to właściciel skrzynki może dokonywać zmian samodzielnie, zaś od administratora nie jest wymagane podejmowanie żadnych dodatkowych działań.